Pokemon Lätt att läsa Mysteriet med den försvunna maten - Pokemon - Leksaksaffären
I denna Lätt att läsa Pokémon Resan Serien: Mysteriet med den försvunna maten saknas det plötsligt mat i Ceriese Park. Alla Pokémon är hungriga och gnälliga. Pikachu, Riolu och Raboot vill hjälpa Goh och Ash att lösa mysteriet. Hinner de innan de hunriga Pokemon börjar bråka?Gillar ditt barn att läsa nya ord eller att läsa för sig själv? Den här boken är en perfekt present eller julklapp till en liten bokslukare.32 sidor.Mått: ca 16,8x24,3x0,8 cm.Rek ålder: ca 6-9 år.Rekommenderas ej till barn under 3 år.
79:-
Produkten kan ha utgått då det var länge sedan vi fick en uppdatering.
Information om Leksaksaffären
- Fraktfritt på köp över 500 kr
- 60 dagars öppet köp
- Snabba leveranser 1-3 dagar
- Snabb & personlig◊
Dela med dig:
Facebook Tweeta Pin it